kära läsare...

hej, sitter på bibloteket nu... ledsen för det var länge sedan jag skrev men man vet lixom nt vad man ska skriva om så
ge gärna några tips!!<3 imorgon ska jag kanske vara hemma hos stella... de var väll det hahaxD nä men alvarligt VAD SKA JAG SKRIVA OM???!!! igår och idag i skolan har vi haft sexualkunskap hehe... spännande...:/ sen så la vi en ost i theas loggbok haha, inget illa menat thea!!!<3 men kul var det eftersom det inte luktade så gått nästa dag hehe förlåt...

2009-05-14 @ 18:10:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Thea

Ska ni ha en sådan filmkväll?? <3 det är lungt jag kommer att hämnas :)

2009-05-14 @ 20:16:47
Postat av: O N E R O S E ♥

sv: Tack :D

2009-05-16 @ 14:46:01
URL: http://onerose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0